Julen er pakket bort og vinnerene er kåret

8 Jan

Da er julen over og vi er godt inne i 2012. Julen er pakke bort og romjuls sykdommen er i ferd med å slippe taket. Og vinnerene i julegiveawayen min er kåret – om enn noe sent. Men bedre sent enn aldri er vel slagordet her!

De heldige vinnerene i giveawayen min er:

Krystallslottet:  Groskro

Snøbarnet: Pia

Hotellet på hjørnet av bitter og søt: Martine

Kyss av en fremmed: Bente Hagen

Straffen: Ida Lind

Fjellroser 1 & 2 : Guri Marie Kristoffersen

Sofia på Måkøya 1 & 2:  caroline

Inga Svartdal 1 & 2: Askeladden

Hete drømmer: Line Reinertsen

Losbarna 1&2: Beathe

Nådeløs Jakt: Julie

Nådeløs Skrift: Ingrid

Lune Masker: Lisemor

GRATULERER SÅ MYE TIL ALLE VINNERENE!

Håper bøkene faller i smak og vil gi dere en god lese-opplevelse!

Send meg adressen deres på følgende epost: leserommet (ætt) hotmail (dott) no med adressen deres så sender jeg premien i posten. (N.B, jeg dobbeltsjekker at eposten er sendt fra samme epostadresse dere registrerte kommentaren med…)

Tusen hjertlig takk til alle dere som deltok i konkurransen, samt Pantagruel og Schibstedt Forlag for sponsing av flotte premier!

8 kommentar to “Julen er pakket bort og vinnerene er kåret”

  1. Julie januar 8, 2012 kl. 9:38 pm #

    Hurra! Takk skal du ha 🙂

    • Ingrid januar 8, 2012 kl. 11:23 pm #

      Jeg prøvde å sende deg en mail, men får den i retur med at adressen din ikke finnes…

      • leserommet januar 9, 2012 kl. 7:25 am #

        Beklager! Det er .no og ikke .com i epostadressen 🙂 Det er korrigert nå! Takk for at du sa i fra!

  2. Groskro januar 9, 2012 kl. 11:09 am #

    Så artig!! Takk skal du ha 🙂

  3. Ingrid januar 9, 2012 kl. 12:28 pm #

    Prøvde med .no, men får den i retur da også…

  4. Ingrid januar 9, 2012 kl. 3:26 pm #

    Merkelig. Jeg skrev det på akkurat samme måte, og da kom det i retur, men når jeg kopierte og limte inn så gikk det. Må være noe krøll på msn’en min.

  5. Martine januar 13, 2012 kl. 8:26 pm #

    Tusen takk! Gleder meg til å lese den 🙂

Legg igjen en kommentar

