Stor julegiveaway!

14 des

Det er bare 10 dager igjen til julaften og julestemningen har sneket seg på! Jeg tar på meg nisselua og gir bort bøker i samarbeid med Schibstedt Forlag og Pantagruel.

Bøkene du kan vinne er:

Krystallslottet

Snøbarnet

Hotellet på hjørnet av bitter og søt

Kyss av en fremmed

Straffen

Fjellroser 1 og 2

Sofia på Måkøya 1 og 2

Inga Svartdal 1 og 2

Hete drømmer

Losbarna 1 og 2

Nådeløs Jakt

Nådeløs Skrift

Lune Masker

Det du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen en kommentar hvor du skriver hvilken bok du helst vil vinne. Det kan være at du vinner en annen bok enn den du ønsker deg dersom du blir trukket ut som vinner.

Du får ekstralodd dersom du skriver om konkurransen på din egen blogg eller linker til den via din Facebook profil eller Twitter profil. Ekstrapoeng for du også dersom du abbonnerer på bloggen.

Vinnerene trekkes på kvelden 23 Desember eller morgenen 24 Desember.

Lykke til!

23 kommentar to “Stor julegiveaway!”

  1. Groskro desember 14, 2011 kl. 9:31 pm #

    Oj, så hyggelig en jule-giveaway! Skulle jeg vinne så ønsker jeg meg Snøbarnet eller Krystallslottet.

    Ha en riktig god førjulstid 🙂

  2. Bente Hagen desember 15, 2011 kl. 8:06 am #

    Krystallslottet ville vært en ener, men hvem vet om ikke de andre og er enere!
    Deler på min facebook!

  3. HildeM - Lykkelig med liten desember 15, 2011 kl. 12:02 pm #

    Lune masker eller nådeløs jakt ville være susen, men det var mange bra å velge i, så om jeg vinner en annen blir jeg også kjempeglad.

    Ha en herlig førjulstid!

    Klem

  4. Pia desember 15, 2011 kl. 12:54 pm #

    Snøbarnet ser ut til å være en bok midt i blinken for meg. Akkurat nå skal jeg ha foten i gips i fem uker framover så jeg har gooood tid til å lese litt. 🙂
    Ha en rolig førjulstid. Vennlig hilsen Pia.

  5. caroline desember 15, 2011 kl. 1:34 pm #

    Jeg ønsker meg aller helst boka «Straffen» 🙂

  6. Ingrid desember 15, 2011 kl. 5:35 pm #

    Ønsker meg Nådeløs skrift og har delt konkurransen på twitter.

  7. Katrine Helle desember 15, 2011 kl. 6:53 pm #

    Krystallslottet har jeg mest lyst til å vinne 🙂

    Hilsen Katrine Helle

  8. AnneK desember 15, 2011 kl. 9:15 pm #

    Ønsker meg «snøbarnet». Den ser kjempefin ut, super å kose seg med på hytta på nyåret ! : ) Deler på fb. : )

  9. Line Reinertsen desember 15, 2011 kl. 9:43 pm #

    Jeg ønsker meg Krystallslottet eller Lune Masker 🙂 Skulle jeg derimot vinne en av de andre bøkene, vil det også falle i smak 🙂

  10. Ida Lind desember 15, 2011 kl. 10:22 pm #

    Jeg ønsker meg straffen- men de fleste bøkene ser interessante ut!
    Ida Lind

    Jeg legger meg til som følger, og deler på FB!
    urettferdig(ætt)live.com

  11. Ole-Martin desember 15, 2011 kl. 10:22 pm #

    Jeg blir gjerne med på konkurransen, og ønsker meg Krystallslottet.
    Jeg deler konkurransen på facebook, og blir glad for enhver bok på listen.

    Mvh
    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

  12. Tove Edvardsen desember 16, 2011 kl. 12:10 am #

    Jeg ønsker meg : Lune masker hvis jeg vinner 🙂

  13. A.H. desember 16, 2011 kl. 6:02 am #

    Så mye spennende og variert! Jeg må bare delta. Øvert på ønskelista står Lune Masker, deretter alle de 3 øverte bakene på din liste. Men de andre bøkene frister også.

    Har akkurat begynt å abbonere på bloggen.

    Hilsen A. H.

  14. Rødhette desember 17, 2011 kl. 4:10 am #

    Dette må jeg bli med på! Jeg skulle gjerne lest enten «Snøbarnet» eller «Straffen». Har delt på Twitter og linker på bloggen min. *krysse fingre*

  15. Julie desember 17, 2011 kl. 7:08 pm #

    Oi, så gøy. Jeg blir med! 🙂 Skulle jeg være heldig å vinne, ønsker jeg meg «Straffen», «Lune masker», «Nådeløs jakt» eller «Nådeløs skrift» 🙂

  16. Jaana desember 17, 2011 kl. 7:26 pm #

    Straffen kunne jeg tenkt meg- men jeg er åpen for det meste på den lista altså.
    Imponerende samling 🙂

    Jaana

  17. Askeladden desember 18, 2011 kl. 10:28 pm #

    Jeg ønsker meg bøkene om Inga Svartdal. Har skrevet innlegg om din give away her http://askeladden-askeladden.blogspot.com/2011/12/stor-julegiveaway-hos-leserommet.html

  18. Beathe desember 19, 2011 kl. 5:59 am #

    Fant deg inne hos Askeladden og har lagt bloggen din til i blogglisten min, har også delt konkurransen på facebook. Om jeg skulle være så heldig å vinne så kunne jeg tenkt meg Straffen eller kyss av en fremmed.

  19. Trine D. desember 22, 2011 kl. 9:28 pm #

    Lune masker! Jeg hekler & strikker for å trene motorikken i hendene etter hjerneslag og ønsker meg veldig denne boken!

  20. Guri Marie Kristoffersen desember 22, 2011 kl. 10:09 pm #

    Hei! Hei!

    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne,
    så ønsker jeg Krystallslottet.
    Har kun 1 av disse bøkene fra før,
    nemlig Hotellet på hjørnet av bitter og søt.
    Den var veldig bra synes jeg.

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

  21. Martine desember 23, 2011 kl. 12:40 am #

    Her er det mange bøker som frister, men den jeg ønsker meg mest er «snøbarnet» 😀

  22. Lisemor desember 23, 2011 kl. 11:18 am #

    For en flott julegiveaway!

    Om jeg vinner ønsker jeg meg enten Snøbarnet eller Lune Masker.

    God jul til deg og dine!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Sykemelding « leserommet - desember 29, 2011

    […] har ikke glemt å kåre vinnerene i julegiveawayen min, men i år vi er så heldige at hele familien har fått romjulsforkjølesen i år…..  […]

Legg igjen en kommentar

