En smakebit på en Søndag # 40- Våk Over Meg

27 nov

Eksamen er vel (?) overstått, og jeg har endelig tid til å lese bøker igjen! Gjett hvor glad jeg er?

Denne ukens smakebit kommer fra boken Våk over meg av Amy Plum.

To menn som gikk forbi, skumpet akkurat da kraftig borti Ambrose så han falt hardt mot veggen. Han stønnet og prøvde å gripe etter dem, men mennene vek unna og gikk fort videre idet han seg ned på bakken.

«Hei! Stans!» ropte jeg etter dem idet de rundet et hjørne.

«Kan noen stoppe dem!» skrek jeg til folkemengden på den andre siden av gaten. Folk snudde seg og så i den retningen jeg pekte, men mennene var ute av syne. Alt sammen hadde skjedd så fort at ingen hadde lagt merke til det.

Følg med på bloggen i morgen for en omtale av boken i forbindelse med bokbloggturneen.

Jeg legger samtidig inn en fraværsmelding for neste Søndag. Da befinner jeg meg på en solseng med en god bok i hendene! Jeg vil gjerne ha tips om hvilke bøker jeg skal ta med til sydligere strøk. Legg igjen tips i denne linken så er du kanskje så heldig å vinne en overraskelse når jeg kommer hjem.

Vil du leste flere smakebiter? Ta en titt på bloggen Flukten fra  virkeligheten – en bokblogg !

Én kommentar to “En smakebit på en Søndag # 40- Våk Over Meg”

  1. Mari - Flukten fra virkeligheten - en bokblogg november 27, 2011 kl. 11:13 pm #

    Gratulerer med vel overstått eksamen! Flott smakebit fra en god bok som jeg har lest 😀

    Ønsker dere en flott ferie 🙂

Legg igjen en kommentar

