Leses nå: Våk over meg

23 Nov

Tittel: Våk over meg

Originaltittel: Die for me

Forfatter: Amy Plum

Oversetter: Agnete Øye

Cappellen Damm 2011

Antall sider: 352

Da Kate Merciers foreldre dør, må hun forlate livet i New York for å bo hos besteforeldrene i Paris. Der møter hun Vincent.

Han er mystisk og sjarmerende, og smilene hans smelter nesten isen rundt hjertet hennes. Men etter som de blir bedre kjent, oppdager hun at han er en revenant – en gjenganger, hvis skjebne er å ofre seg selv, om og om igjen, for å redde andres liv. Det går raskt opp for Kate at dersom hun velger å følge hjertet, vil hun aldri mer være trygg.

Denne boken har jeg fått tilsendt av Cappellen Damm som et ledd i Bokbloggturnéen. Vi er tilsammen 7 bloggere som skal omtale boken i løpet av neste uke og jeg er førstemann ut med omtale Mandag 28 November. Jeg har allerede lest en tredjedel av boken og dette lover bra!

2 kommentar to “Leses nå: Våk over meg”

  1. siljeblomst november 24, 2011 kl. 7:08 pm #

    Den leser jeg nå også, skal blogge om den et par dager etter deg 🙂

  2. Rufsetufsa november 26, 2011 kl. 2:01 pm #

    Håper du liker den så godt som jeg gjør. Leste den på engelsk tidligere i år og likte den kjempegodt. Det er en frisk pust i ya-fantasy sjangeren 🙂

Legg igjen en kommentar

