Leses nå: Tropenatt

21 Nov

Tittel: Tropenatt
Originaltittel: Kiss heaven goodbye
Forfatter: Tasmina Perry
Oversetter: Bente Eilertsen
Cappellen Damm 2011
Antall sider: 591

Under feiringen av avgangseksamen på en luksusøy i Bahamas, blir fire rike, unge studenter vitner til en hendelse som skal komme til å prege livene deres. I årene som følger går de hver sin vei, og opplever alle stor suksess – men hemmeligheten de bærer på lurer under overflaten.

Nå er det bare 4 dager til eksamen er overstått og jeg gleder meg til å kunne lese de bøkene jeg vil med god samvittighet igjen. Men jeg må innrømme at jeg har tyvstartet litt.

Tropenatt er den tredje boken i Jordbær og Champagne serien til Cappellen Dam. Dette er en serie med herlige tykke bøker som oser av luksus og glamour. En type chick-lit bøker for oss som ikke er 23 år lenger. I love it!

Legg igjen en kommentar

