Leses nå: Sofia på Måkøya – Brutte Løfter

14 okt

Tittel: Sofia på Måkøya 4 – Brutte Løfter
Forfatter: Kristine S. Henningsen
Schibstedt Forlag 2011
Antall sider: 251

Brannen har ført til forandringer på Måkøya, og store og små må venne seg til en ny hverdag.
Hun tørket tårene med håndbakene og så på Sofia igjen. – Så vakker du e. Her står du og tenker at du har hele fremtia foran dæ. Og aldri, aldri, skal det bli slik som man har tenkt.
Det e så urettferdig! Nå så hun sint ut. Hun knyttet nevene så knokene ble hvite, som om hun forsøkte å knuse noe med dem.

Bryllupet nærmer seg, og Sofia er glad og usikker på en gang: Vil foreldrene hennes godta Magnus? Og er han virkelig mannen i hennes liv?

Denne uken har jeg ikke rukket å lese så mye av det jeg ville lese desverre. Jeg tar etterutdanning via BI og har en forsikringseksamen i November, og det var vel på høy tid å ta frem den boka. Jeg må innrømme at å lese forsikringsfag ikke er like spennende som å lese skjønnlitteratur og krim.

For å veie opp for det tunge forsikringsfaget har jeg funnet frem bok nummer fire i serien Sofia på Måkøya. Nå trenger jeg absolutt en bok som er lettlest og underholdende!

Legg igjen en kommentar

