En smakebit på en Søndag #38 – Sirile gentlemen søkes

2 okt

Det er Søndag igjen og tid for En smakebit på en Søndag. Det er alltid så koselig å lese alle de andre smakebitene på Søndag kveld!

Min smakebit denne Søndagen kommer fra boken Sirile gentlemen søkes som er skrevet av forfatteren Karin Brunk Holmqvist. Jeg begynte på boken i går og det er så langt en fornøyelig lese-opplevelse.

Markedet hadde vært årets høydepunkt i Almas barndom og oppvekst. Magien, spenningen, luktene og alt det fine man kunne kjøpe. Hun hadde alltid fått markedspenger av foreldrene sine, og det hadde vært nok til sukkerspinn, et lykkebrev og en tur med noen av karusellene.

Bli med på En smakebit på en Søndag du også da vel! Forklaring på hvordan du deltar finner du her.

4 kommentar to “En smakebit på en Søndag #38 – Sirile gentlemen søkes”

  1. Ann Kristin oktober 2, 2011 kl. 7:29 am #

    Bøkene til Holmqvist høres alltid så koselige ut. 🙂

  2. Mari - Flukten fra virkeligheten oktober 2, 2011 kl. 8:32 am #

    En meget sjarmerende og nostalgisk smakebit i dag 🙂 Omslaget er veldig fint,

  3. siljeblomst oktober 2, 2011 kl. 9:47 am #

    Jeg er enig med Ann Kristin og Mari; bøkene til Holmquist høres veldig sjarmerende ut, og coverne er alltid forseggjorte og nostaligiske.

  4. astridterese oktober 2, 2011 kl. 4:48 pm #

    Sirile gentlemenn søkes ligger i hyllen blant bøker jeg straks skal lese og jeg gleder meg til den. Jeg likte de to andre bøkene og håper denne er like bra!

Legg igjen en kommentar

