Vinner av bursdagsgiveaway!

29 Sep

«Hurra for meg som fyller mitt år…»! I dag blir jeg hele 32 år gammel, og det feirer jeg med en bursdagsgiveaway! Jeg la ut konkurransen i forrige uke og ga dere i oppgave å skrive noen ord om favorittboken deres. Vinneren ble trukket tilfeldig blandt de 11 deltakerene og ble Askeladden! Gratulerer så masse og send meg adressen din på følgende epost: leserommet@hotmail.no så sender jeg deg en av mine favorittbøker ; Barnepiken.

 

3 kommentar to “Vinner av bursdagsgiveaway!”

  1. Groskro september 29, 2011 kl. 7:09 pm #

    Gratulerer med dagen!! (og gratulerer til vinneren av boken) 🙂

  2. Askeladden september 29, 2011 kl. 9:46 pm #

    Jeg blei hoppende glad når jeg fant ut at jeg hadde vunnet boken!!:D. Så thanks:). Gratulere så mye med dagen:)

Legg igjen en kommentar

