Bokbloggturnéen – Satans Yngel

29 Sep

Tittel: Satans yngel

Forfatter: Sanne Munk Jensen

Oversetter: Henning Hagerup

Originaltittel: Satans yngel

Cappellen Damm 2011

Antall sider: 207

Alma og Tobi er kjærester. Nå ønsker de seg baby. Men Alma er egentlig ikke klar for det den dagen graviditetstesten viser to streker. Vi følger henne og Tobi gjennom det turbulente svangerskapet, og i kaoset som oppstår etterpå. Er Alma dømt til å videreføre arven etter sin dårlige mor? Hvor er egentlig Almas biologiske far? Og hvor får man kjøpt det beste barnesetet?

Jeg har fått lov til å være med i Cappellen Damm sin Bokbloggturne i høst. Satans yngel var den første boken jeg skulle anmelde i denne turnnéen, desverre har ikke boken dukket opp i postkassen min enda, så jeg har foreløpig ikke noen anmeldelse å komme med. Men jeg lover dere at så snart jeg har fått boken og anmeldt denne skal jeg legge link til anmeldelsen i dette innlegget.

I mellomtiden kan du lese anmeldelsene til de to bloggerene som var før meg The Witch of the North og eirinsurr , det virker som om begge to likte boken veldig godt så jeg gleder meg til å lese den.

I morgen finner du en anmeldelse av boken hos Ingaplinga.

Lurer du på hva bokbloggturnéen kan du ta en titt på linken her.

Én kommentar to “Bokbloggturnéen – Satans Yngel”

  1. Kathleen oktober 2, 2011 kl. 10:18 am #

    Kjipern at du ikke har fått den ennå!

Legg igjen en kommentar

