Bursdagsgiveaway! Vinn Barnepiken

22 Sep

Om en uke fyller jeg 32 år og det har jeg tenkt til å feire her på bloggen med en liten bursdagsgiveaway!

Premien er et eksemplar av en av mine favorittbøker denne sommeren; Barnepiken.

Legg igjen en kommentar hvor du skriver om din favorittbok. Husk å ha med riktig mailadresse slik at jeg kan kontakte deg dersom du er den heldige vinneren. Du får ekstrapoeng dersom du deler konkurransen på din egen blogg, twitter eller Facebook.

Vinneren trekker jeg på bursdagen min, 29 September!

Lykke til!

 

13 kommentar to “Bursdagsgiveaway! Vinn Barnepiken”

  1. Askeladden september 22, 2011 kl. 9:54 pm #

    La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson troner høyest over mine favorittbøker<3.Boken rørte meg DYPT samtidig som den var KNALLSPENNENDE… Den bruker bilder som bare var WOW og språket i boken var en nytelse for meg… Samtidig som den fikk deg til å reflektere. Jeg skal dele den konkurransen på bloggen min. Men ikke akkurat no. Men før 29 september. Jeg sender link når jeg har lagt ut blogginnlegg.

  2. Ole Brumm september 23, 2011 kl. 5:15 pm #

    Min favoritt bok nå er Gone :D! Den er så fin og veldig spennende ♥♥♥ Karakterene der er greie, men historien kan være litt sånn forvirrende, kan jeg si.. Men det er bare gøy, for da får du også en liten jobb å passe på hva som er det og det er på en måte en sånn «mysterium».. 🙂 Uansett boken er helt fantastisk, og boka Rubinrød er veldig fin den også =)♥ Har forresten delt på facebook 😉

    dcexplorer19@gmail.com

  3. caroline september 23, 2011 kl. 5:30 pm #

    Den beste boka jeg noen gang har lest det må nok bli Hold Tett av Harlan Coben! Utrolig spennende bok 😀

    carro_luno_7@hotmail.com

  4. Katrine september 25, 2011 kl. 9:53 am #

    Min favoritt bok er Saras nøkkel av Tatiana de Rosnay. Det er nok lenge til jeg finner ei bok som overgår den.

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

  5. Ida Lind september 25, 2011 kl. 10:28 am #

    Min favorittbok for min egen del er nok Charles Bukowski- Nedenom og hjem, og også Knut Hamsun- sult. Men nå om dagen er nok favoritten i heimen Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans. Hehe- needless to say: I am a mum!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

  6. Jaana september 25, 2011 kl. 10:30 am #

    Det må nok være Tusen strålende soler- og med Drageløperen på andreplass. Jeg elsker skildringer fra en verden så fjern fra min egen!
    Har reklamert for konkurransen forresten.
    Jaana
    jaana.sinda(ætt)live.no

  7. Ole Martin september 25, 2011 kl. 12:11 pm #

    Ringenes Herre! Definitivt! Og det er en av de få bøkene jeg ikke har fått ødelagt gleden av ved å se filmene etterpå.

  8. Jarle Pedersen september 25, 2011 kl. 8:20 pm #

    Needful things er den beste boka som er, eller på norsk «Noe for enhver». Filmen er uten dybde og ting passer ikke skikkelig i sammen, Men boka ruler..

  9. Katrine september 25, 2011 kl. 8:25 pm #

    Twilight er min absolutte favorittbok! Falt helt pladask og leste de 3 oppfølgerne på en uke! Har sett filmene også, men de er ikke på nært like bra 🙂

  10. Malin september 26, 2011 kl. 8:49 am #

    Min favorittbok er nyevenner.com, fordi den boken har jeg lest så mange ganger i min ungdom og derfor synes jeg det er kjekt å lese den igjen nå som jeg er blitt litt eldre. Det er en bok som har fått meg til å tenke, og jeg tenker stadig på den.
    Selv om det er en ungdomsbok leser jeg den enda, og jeg blir aldri lei den.
    Jeg synes bøker er viktig, og det er fint å like en bok så godt over så mange år.

    malin_breidvik@hotmail.com

  11. Askeladden september 26, 2011 kl. 1:57 pm #

    http://askeladden-askeladden.blogspot.com/2011/09/vinn-boken-barnepiken-i-bursdags-give.html

    Link til mitt blogginnlegg om din bursdags give away=)

    mailadressen min er ritaoline@gmail.com

  12. bente b september 27, 2011 kl. 7:27 pm #

    Min favoritt bok er kanskje «Et glass melk takk » skrevet av Herbjørg Wassmo. Dette er ei bok som gjorde et veldig inntrykk på meg.
    Ha en fin høst, og les bøker 🙂

  13. Guri Marie Kristoffersen september 29, 2011 kl. 8:31 pm #

    Det var et vanskelig spørsmål, når en så stor
    lesehest som jeg er, skal velge den beste,
    men må jo velge èn, eller rettere sagt to, for
    den jeg har bestemt meg for, er i to store bind,
    nemlig Ken Folleths fantastiske Stormenes tid,
    Sverdet og korset og Katedralen.
    Den første er på over 700 sider, og den andre
    på litt over 450 sider.
    Handlingen er lagt til England på 1100-tallet,
    og for dere som også har sett TV-serien som gikk
    for noen måneder siden vet hva jeg snakker om..
    Den var veldig bra, men som alltid, bøkene er best.
    Anbefaler alle å lese disse bøkene, og forresten
    også alt som Ken Folleth har skrevet.
    Han er etter mitt skjønn en av verdens beste forfattere.

    Vennlig hilsen Guri Marie Kristoffesen.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.nno

Legg igjen en kommentar

