Vinneren er…

12 Sep

Da er vi kommet til 12 september som valgdag! (Jeg håper dere alle har benyttet dere av stemmeretten deres!) Samtidig er dette lanseringsdatoen for Snøbarnet.  Det er også datoen hvor jeg kårer vinneren av giveaway’en min.

Det har vært en fantastisk oppslutning om konkurransen og det setter jeg veldig pris på!

Den heldige vinneren av et rykende ferskt eksemplar av boken Snøbarnet er Rose-Marie! (Vinneren er trukket ved hjelp av random.org) Gratulerer så mye!

Jeg håper du koser deg like mye med boken som det jeg har gjort.

Send meg en epost på leserommet@hotmail.no med adressen din.

Tusen takk til Pantagruel forlag som sponset premie til denne konkurransen!

4 kommentar to “Vinneren er…”

  1. Julie september 12, 2011 kl. 7:22 pm #

    Gratulerer, Rose-Marie! Dette er en nyyydelig bok!

  2. Rose-Marie september 12, 2011 kl. 8:38 pm #

    Heldige meg! 😉 Å, som jeg gleder meg til å lese denne boka!!!!! Tusen takk! 😉

  3. Husmor september 12, 2011 kl. 8:51 pm #

    Gratulerer til vinneren

  4. Groskro september 13, 2011 kl. 6:19 pm #

    Heldige Rose-Marie og gratulerer til henne 🙂

Legg igjen en kommentar

