Leses nå: Farlig Vennskap

29 Aug

 

Tittel: Farlig Vennskap

Originaltittel: Rich girl poor girl

Forfatter: Lesley Lokko

Oversetter: Ina Bakke Kickstat

Cappellen Damm 2011

Antall sider: 639

Den styrtrike og glamorøse Nic blir venner med de to vanlige jentene Tory og Caryn. De følger hverandre gjennom tykt og tynt, helt fra studiedagene. Så blir Nic kjent med Estelle, men Nics venninner er skeptiske. Etter hvert blir det mer og mer tydelig at den mystiske Estelle har skjulte motiver og at hun er ute etter hevn.

Dette er bok nr 2 i serien Jordbær & Champagne fra Cappellen Damm. Dette er en serie frittstående romaner som er beregnet på oss damer som ikke lenger er i begynnelsen av 20 årene men heller ikke anser oss selv som kjerringer. Jeg elsket første bok i serien, Paradisøya og ut i fra det jeg har rukket å lese hittil i Farlig Vennskap virker ikke denne historien noe dårligere.

Jeg blir så glad når jeg holder en bra bok med mange sider i hånda. Denne boken er solid med sine 639 sider og jeg vet jeg kan kose meg med boken i mange dager, jeg blir nemlig alltid så trist når jeg leser en god bok og blir fort ferdig med den.

Har du lest Farlig Vennskap? Hva mener du om boken?

Legg igjen en kommentar

