Premie i posten!

27 aug

Torsdag fikk jeg koselig mail om at jeg hadde vunnet en konkurranse på Forlagsliv, forlagsbloggen til Cappellen Damm og allerede i dag kunne jeg hente premien på posten.

Jeg fikk boken Barnepiken av Kathryn Stockett, boken Frihet av Jonathan Franzen og ikke mindre enn tre Freia Premium 70% sjokolader. Jeg elsker mørk sjokolade. Nå er det duket for en ordentlig god bokhøst med gode bøker, deilig sjokolade, tente lys og kanskje et glass rødvin?

Jeg er iallefall kjempeglad for premien jeg fikk i posten i dag! Tusen takk!

Legg igjen en kommentar

