Jeg vant!

25 aug

Jippi!

Tidligere i August deltok jeg i en liten konkurransen på Forlagsliv , bloggen til Cappellen Damm.  Oppgaven var å gjette hvilken bok som var avbildet på coveret til høstens bokkatalog.

Boken som var avbildet var ingen ringere enn den fantastiske boken Barnepiken.  Og premien er et eksemplar av boken og en overraskelse. Jeg er veldig glad i overraskelser så nå er jeg kjempespent! Bokpremier er heller aldri å forakte, spesielt siden det eksemplaret jeg selv kjøpte av Barnepiken på forsommeren ble lånt bort til noen som var uheldig å søle på boken.

Nå har jeg snart et helt nytt eksemplar av boken i bokhylla – og dette er en bok jeg kommer til å lese igjen!

Jeg har hatt en litt dårlig dag i dag, så dette lyspunktet trengte jeg absolutt!

Legg igjen en kommentar

