Eowyn Ivey lar seg røre av Leserommets lesere

23 aug

  Nå er jeg både rørt og aldri så lite stolt. Eowyn Ivey, forfatteren bak høstens vakreste bok har lagt merke til min giveaway hvor jeg gir bort et eksemplar av Snøbarnet.  Hun lar seg røre av Ellikken sin begrunnelse av hvorfor hun ønsker å vinne og av alle dere andre fantastiske mennesker som deltar på Team Ellikken.

Bloggen min har hun skrevet om på sin egen blogg; Letters from Alaska.

Jeg synes selvsagt det er kjempestort at Eowyn Ivey har oppdaget min lille blogg og min giveaway. Kjempekoselig! Og til mine kjære lesere som er flinke å kommentere innleggene mine; det er ikke bare jeg som ser dem, men noen ganger leser til og med forfatterene kommentarene deres!

Og dersom du ikke har deltatt i min giveaway enda så har du fremdeles muligheten til å gjøre det. Vinneren blir kåret på lanseringsdatoen 12 September.

 

(Bildet er screenshot fra Eowyn Ivey sin blogg. )

2 kommentar to “Eowyn Ivey lar seg røre av Leserommets lesere”

  1. Mari - Flukten fra virkeligheten august 23, 2011 kl. 7:23 am #

    Så utrolig morsomt, Lise! Det er det jeg liker så godt med bokblogging, verden blir så liten 🙂

  2. leserommet august 23, 2011 kl. 3:29 pm #

    Ja jeg syntes også at dette var veldig morsomt. Og som du sier, med blogging og twitter blir verden veldig liten etterhvert. 🙂

Legg igjen en kommentar

