Hva skal du lese? Uke 31

1 aug

Det er Mandag og tid for en liten oppsummering av ukens leseplaner. Akkurat nå leser jeg Snøbarnet av Eowyn Ivey. En vakker bok som jeg egentlig ønsker at jeg ikke skal bli ferdig med. Men jeg har igjen ca 50 sider og kjenner jeg meg selv rett blir boken ferdiglest i kveld/natt.

Planen er så å begynne på boken Ta vare på Mamma skrevet av Kyung-sook Shin. Dette er den mestselgende romanen i Korea noensinne og jeg gleder meg til å lese den.

Dersom jeg blir ferdig med boken i løpet av uken er planen å lese første bok i romanserien Sofia på Måkøya som skrives av Kristine Storli Henningsen.

Hva er dine leseplaner for den kommende uken?

Legg igjen en kommentar

