Intervju med Marian Keyes

20 jul

Marian Keyes er min favorittforfatter innen chick-lit sjangeren. Det var boken Rachel’s Holiday som fikk meg hektet på chick-lits for mange år siden. Hun skriver bøker om alvorlige temaer, men på en morsom måte. Jeg elsker måten hun skriver på, måten hun beskriver personene i bøkene sine på og den gode humoren.

Jeg har lest alle bøkene hun har gitt ut – bortsett fra The Brightest Star In The Sky, noe som minner meg på at jeg må sørge for å kjøpe den boken så fort som mulig!

Jeg vil gjerne dele dette flotte intervjuet med dere.

Har du lest Marian Keyes sine bøker?

4 kommentar to “Intervju med Marian Keyes”

  1. anette juli 20, 2011 kl. 10:15 pm #

    Jeg elsker Marian Keyes og har også lest alle sammen utenom den du nevner her! Vi har den på leselista begge to 😉

    • leserommet juli 21, 2011 kl. 6:14 pm #

      Ja, jeg håper jeg får lest boken i løpet av høsten. 🙂

  2. Anita juli 21, 2011 kl. 6:01 pm #

    Har ikke lest noen jeg. Rett og slett. Men har ikke noe svar på hvorfor…

    • leserommet juli 21, 2011 kl. 6:14 pm #

      Det er veldig bra bøker, om du liker chick-lit bøker anbefaler jeg Marian Keyes på det varmeste. For meg er hun «the mother of chick-lits» 🙂

Legg igjen en kommentar

