Hva skal du lese? Uke 29

18 jul

Da var det Mandag igjen og det betyr at det er tid for ukens «Hva skal du lese?» Det er bloggen Boklesebloggen min som startet med denne ukentlige spalten.

I forrige uke leste jeg boken Paradisøya av Jessica Ruston. Jeg hadde store planer om å begynne på [geim] av Anders de la Motte i tillegg, men det ble en hektisk uke med mye å gjøre på jobb, litt sosiale happenings og en tur på hytta så det ble ikke like mye tid til lesing som jeg håpte på. Men jeg rakk å gjøre ferdig Paradisøya i går kveld, så i dag startet jeg på [geim]. Jeg kommer med en anmeldelse av Paradisøya i løpet av morgendagen håper jeg. En bra bok som kan anbefales, den gjør seg bra som strand lektyre.

[geim] er en utrolig spennende bok og jeg er godt i gang allerede, dersom boken klarer å holde spenningsnivået oppe så kommer jeg nok til å bli ferdig med boken i løpet av et par dager. Planen da er å lese bok nr 5 i serien Annas skjebne, skrevet av Ellinor Rafaelsen. Jeg har alltid vært glad i å lese «kiosk serier», men de siste par årene har jeg slitt litt med å finne en serie hvor jeg leser mer enn de par første bøkene. Men når vi kommer til Annas skjebne var det noe som fenget meg, jeg slo iallefall til å bestillte meg et abbonnement på serien, så nå dumper det ned en bok i postkassen min ved jevne mellomrom.

Én kommentar to “Hva skal du lese? Uke 29”

  1. bai juli 19, 2011 kl. 6:40 am #

    Eg er spent på å høyre kva du synest om [geim]. Eg er litt nysgjerrig på denne, sjølv.

Legg igjen en kommentar

