Hva skal du lese? Uke 28

11 Jul

Da er det Mandag igjen og tid for ukens «Hva skal du lese?» inspirert av spalten «Kva skal du lese» fra bloggen Boklesebloggen min.

I forrige uke leste jeg ferdig boken Snøstorm og Mandelduft av Camilla Läckberg. Jeg ble vel ikke akkurat imponert og hva jeg mener om boken kan du lese her.

Jeg begynte så på boken Paradisøya av Jessica Ruston. Jeg er nå nesten halveis i boken og det er en bok jeg virkelig koser meg med å lese. Jeg gruer meg til den er ferdiglest, men kan samtidig ikke vente med å lese neste kapittel. Jeg regner med de fleste som er glade i å lese har hatt det på denne måten noen ganger.

Når jeg er ferdig med Paradisøya har jeg planer om å lese boken [geim] av den svenske forfatteren Anders De La Motte.

Hva er dine leseplaner for uken som kommer?

2 kommentar to “Hva skal du lese? Uke 28”

  1. Anette juli 11, 2011 kl. 4:58 pm #

    Heisann! Tusen takk for kjempekoselig kommentar hos meg i dag 🙂 Jo, boken er helt utrolig bra, så du kan bare glede deg til å lese den!! Som du sier jeg; jeg gruer meg til den er ferdig 🙂 Stor klem fra Anette 🙂

  2. bai juli 13, 2011 kl. 7:50 pm #

    Så kjekt at du henger deg på!

    Både Paradisøya og Ruston er ukjende for meg. Blir spennande å lese om boka.

Legg igjen en kommentar

