Hva skal du lese? Uke 27

4 Jul

I bloggen Boklesebloggen min kom jeg over en ukentlig spalte som heter «Kva skal du lese». Det er rett og slett en liten oppsummering av leseplanen for den kommende uken. Jeg tenkte at det var slett ikke så dumt å hive seg med på dette.

Jeg holder akkurat nå på med boken Snøstorm og Mandelduft av Camilla Läckberg.  Den har jeg omtalt her.  Det er en tynn bok og jeg er nå ca halveis. Det har vært litt farting rundt omkring de siste dagene, så jeg har ikke rukket å lese så mye. Men jeg satser på å bli ferdig med boka om et par dager. Boken har stått i bokhylla siden juletider og var vel egentlig en bok jeg glemte å avbestille fra bokklubben, men jeg er fryktelig dårlig på å returnere bøker jeg glemmer å avbestille, så den ble nå stående.

Når jeg er ferdig med å lese Snøstorm og Mandelduft skal jeg starte på Paradisøya av Jessica Ruston.  Den ble impulskjøpt på Rimi nå på Lørdag. Jeg hadde dagen før lest dette innlegget på forlagsbloggen til Cappelen Damm og tenkt at denne er noe for meg.  Det høres ut som en perfekt sommerbok!

Hva er dine leseplaner for uken?

2 kommentar to “Hva skal du lese? Uke 27”

  1. Lines bibliotek juli 5, 2011 kl. 11:30 am #

    Jeg skal lese Janet Evanovich «Sizzling Sixteen» og sannsynligvis begynne på Jo Nesbøs «Gjenferd». Ingen tung litteratur denne uken, med andre ord:-) God leseuke!

  2. leserommet juli 5, 2011 kl. 4:17 pm #

    Jeg har også lest noen av Janet Evanovich sine bøker. Bra underholdning 🙂 Gjenferd har jeg også også lyst til å lese!

    En god leseuke til deg også! :9

Legg igjen en kommentar

